top of page

【火鍋涮煮大全】打邊爐烚生料煮多久?一文看懂!


天氣涼咗咁多,又係時候烚烚下。不過就算有靚靚火鍋料,都會面對其中一大煩惱(肥牛除外),就係到底烚幾耐先夠熟得嚟又夠好食?

湯底篇:牛尾夠油香 滾完食得返

工欲善其事,必先利其器,湯底一樣係火鍋嘅基本而最關鍵嘅地方!除咗時下流行嘅麻辣湯底,一般要令湯底香味濃郁,都會加入唔同種類嘅連骨肉類。小編今次就介紹一款牛尾蕃茄湯底。

蕃茄本身係眾多蔬果之中比較容易出味,所以都經常出現喺火鍋湯底。不過熬湯需時,除咗自己花時間熬湯之外,小編有時都會用啲現成蕃茄湯,味道有時仲濃過自己煮!

用牛尾嘅好處一來係因為本身油脂充足,牛香好容易融入湯底,亦都因為耐煮,出完味依然非常好食,最啱留到中尾段慢慢品嘗。再加上蕃茄牛尾湯本身就幾有西餐feel,打個邊爐都有fusion感覺,真係食得零舍過癮。

鮑魚篇:涮生鮑需時 熟鮑快靚正

入戲肉喇!一般嚟講,大家梗係用急凍鮑魚嚟打邊爐,所以小編今次都集中講急凍鮑。鮑魚肉質比較堅韌厚實,好多時候都用嚟煲老火湯,如果打邊爐,唔難想像,都要烚返咁上下時間。以澳洲中BB青邊鮑為例,建議洗乾淨之後涮煮大約半個鐘,先可以確保完全煮熟。

但係要食得暢快,梗係夾完一件又一件最爽!如果講求效率,小編就建議大家可以試下買預先煮熟嘅急凍鮑魚。以紐西蘭熟黑翡翠鮑魚為例,切片烚30秒就得,即烚即食即爽!

貝類篇:生蠔易縮水 3分鐘啱啱好

小編打邊爐一食生蠔就會好忐忑,因為時間真係好難預-烚得太短時間,好容易中心位置仲係凍冰冰;烚得太耐,又怕縮水縮到失埋蹤。其實就算係2L特大日本廣島蠔,最理想嘅烚煮時間大約係3分鐘,所以千祈唔好烚過龍呀!

至於帆立貝又應該煮幾耐?以2S級特大帆立貝計,大約烚2分鐘就可以,仲要係唔使解凍計,真係話咁快搞掂!

海參篇:過熟易瀉身 90秒起「撈」

海參肉質一般比較軟身,未煮同煮好外表分別唔會太大,但係煮過龍又會容易瀉身,所以唔係咁易處理。以急凍彈牙小禿參為例,其實煮大約1分半鐘就啱啱好,但記得煮之前要先洗淨除腸。

至於龍蝦,其實唔算難煮,開邊煮大概3分鐘,見到龍蝦肉色澤變得實淨就食得。不過記得要預先解凍呀,咁先可以確保肉質堅實,美味可口。


最新資訊
最新食譜
Search By Tags
Follow Us on
  • Facebook Social Icon
bottom of page