top of page

【食譜】日本麵豉蒸西班牙黑毛豬排骨


香港人生活咁忙,就算想慳返啲錢自己煮飯,收工咁攰,返到屋企都未必有心情煮啦!就算肯煮,去到一般超級市場,買啲包裝醃肉,一嚟賣相已經麻麻地,仲要擔心貨源問題,真係咩心情都冇!

不過「懶人包」等於hea嘅定義,從此由大棧改寫!大棧隆重呈獻,「來佬豬」日本金山寺麵豉西班牙黑毛豬排骨!上等西班牙黑毛豬排骨,肉味鮮香,肉汁豐富,口感緊緻;金山寺麵豉醬,傳承日本一絲不苟嘅精神,古法木桶發酵6個月,味道襯到一絕!

買到返屋企,做法好簡單,只要原包開封上碟,隔水蒸20分鐘就可以即刻享受西班牙拉丁風情 cross over 日本匠人精神,烹調出港式風味蒸排骨,一碟吃盡全世界!以懶人包嘅方便,煮出廚神級嘅美味,邊個話醃定一定冇質素?仲唔快啲親臨港九新界大棧門市選購?

做法:

  1. 購買

  2. 煲水

  3. 打開包裝上碟

  4. 隔水蒸20分鐘 (未經解凍則蒸25分鐘)

  5. 完成

產品資料:日本傳統麵豉調味 - 西班牙黑毛豬排骨

淨重: 454克

熱賣價:$72/包

會員價:$68/包

最新資訊
最新食譜
Search By Tags
Follow Us on
  • Facebook Social Icon
bottom of page