top of page

大棧x港燈電能煮意 【參加者招募】


情人節快到想令你另一半感受一下你/妳的心意?

活動內容: 大家有無曾經試過買左塊扒返屋企,但點整都失敗,在另一半面前失威呢? 就以牛扒為例,其實要整好一塊生熟恰當而且又JUICY嘅牛扒,烹調及處理食材方法都藏著一點技巧。 如果大家遇過以上情況,又想知道點先可以整到一塊大師級出品的牛扒,而家有機會啦。大棧、港燈及美國肉類出口協會聯合舉辦一個烹飪班,由澳籍行政總廚CHEF BRIAN MOORE 傳授烹調肉類的小秘技, 更會講解坊間一些對肉類的謬誤。 這個活動名額只得12個, 給12對情侶參加,自問入廚零成功或是地獄廚神嘅你,記得把握今次難得既機會,帶埋另一半一齊見證你既「第一次成功」。

大棧 x 港燈電能煮意

截止報名日期: 2017年1月26日

活動日期:2017年2月4日 (星期六) 活動時間:下午2:30至4:30 活動地點:香港北角城市花園道28號電燈中心10樓

報名方法:請將以下資料電郵到mcmarketing@maxchateau.com,我們會以電郵方式通知隨機抽選出的情侶 你/妳及另一半的...中英文姓名、年齡組別(<25、26-40、41-55、>55)、聯絡電話、電郵、居住地區及3個月內購買過急凍肉類的大棧發票一張


廚師簡介: 澳洲籍CHEF BRIAN MOORE現職香港一間高級飲食集團的行政總廚,他除了有精湛的廚藝及豐富的食材採購經驗,還熱愛鑽研新的西方菜式及餐飲理念,是行內有名的大廚。

最新資訊
最新食譜
Search By Tags
Follow Us on
  • Facebook Social Icon
bottom of page